Мінінфраструктури: В Україні вже 3244 зарядні станції для електромобілів від 6 провайдерів та 15 операторів (це чотири авто на одну точку зарядки)

0

Мінінфраструктури: В Україні вже 3244 зарядні станції для електромобілів від 6 провайдерів та 15 операторів (це чотири авто на одну точку зарядки)

Мінінфраструктури: В Україні вже 3244 зарядні станції для електромобілів від 6 провайдерів та 15 операторів (це чотири авто на одну точку зарядки)

Експерт із транспортних інновацій з Міністерства інфраструктури Марина Китіна підрахувала зарядні станції для електромобілів в Україні. Їй вдалося отримати дані не тільки про кількість зарядок, але й про їх тип та швидкість майже у кожного з провайдерів та операторів послуг.

Отже, станом на 1 листопада 2021 року в Україні налічується:

  • 6 eMSP — компаній-провайдерів електромобільних послуг, що надають у користування свій додаток та білінг для окремих операторів;
  • 15+ CPO — операторів зарядних станцій;
  • 3244 EVCS — зарядних станцій;
  • 7757 EVSE — точок зарядки / конекторів, з них:
    • 5920 повільних точок зарядки (76%) — AC ≤22кВт (Type 1, Type 2, J 1772);
    • 1837 швидких точок зарядки (24%) — DC ≥22 кВт (CCS 1, CCS 2, CHAdeMO, GBT).

Таким чином відношення кількості електромобілів (31 187 шт.) до кількості точок зарядки (7 757 шт.) – рівняється 4, і це дуже достойний показник на рівні кращих європейських показників, такий саме, як у Нідерландах (4) та значно кращий за показник Польщі (7).

Мінінфраструктури: В Україні вже 3244 зарядні станції для електромобілів від 6 провайдерів та 15 операторів (це чотири авто на одну точку зарядки)

Марина Китіна відзначила, що за минулий рік український ринок зарядної інфраструктури помітно змінив свою конфігурацію. Зокрема, деякі оператори об’єдналися, деякі зникли з ринку і «забрали» із собою сотні ЕЗС, з’явилися декілька нових (навіть державна компанія Нафтогаз стала оператором зарядних станцій під брендом WeEnergy), а також з’явилися перші зарядні станції для китайського стандарту GBT.

«Я думаю, тут всім зрозуміло, що цифри дають змогу не лише зрозуміти та проаналізувати ринок, а і зрозуміти напрямок розвитку в цілому.

Як ми можемо шукати інвесторів, вимагати щось від держави, якщо не знаємо повну картину даного ринку?

Які станції необхідно збільшувати: розетки на стовпах чи все ж таки фаст-чарджери? Скільки та де найбільш потрібні нові станції?» — зазначила Марина Китіна.

Джерело: Міністерство інфраструктури